- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

کم کم داریم نزدیک میشیم !

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

کم کم داریم به 25 ام و تولد محمد نزدیک میشیم... دیشب رفتیم با مامان خرید کردیم براش.. خییییلی ذوق زده بودم.. دوست داشتم تمام لباسهای قشنگ رو براش بخرم! هرچی میدیدم محمد رو توش تصور میکردم و کلی ذوق.. و عطر عالی ای که مثه همیشه انتخابشو سپردم به خود ِ حامد ک یه چیز خیلی خوب بهم بده.. امروز تو بیمارستان با یکی از دوستای خوش ذوقم ک دائمن سرش توی آشپزی و پخت کیک و شیرینی هست کلی تبادل اطلاعات کردم.. دوست دارم که کیکو خودم درست کنم. خیلی هم استرسشو دارم . امیدورام خوب از کار دربیاد.. و خدا کنه این ویروس ِ لعنتی ِ پاییزیم تا اون موقع خوب بشه :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
بانوی شرقی

نظرات  (۷)

نازنیم کجایی دیر ب دیر میای... 
خوبی!؟
اخوان که شعراش عالی ن. فقط احتیاج ب جند بار خوندن داره. ب خاطر همین تو هم ب حرفای اخوان استاد جند بار کوش بده...:)
ایشاا... کیکش عالی شه. من کیک شکلاتی دوست دارم. 
عکس حتما بذار برامون که ببینیم جی خریدی، کیک جه جور شده. 
منتظریم. 
فدات.. خوابهای جناب خان ببینی... بوس بوس
پاسخ:
فانتیکم وقتم انگار خیلی کم میاد !!!! همش نیستم خونه وقتی هم ک هستم واقعن حسی برام نمونده ک بیام پای پی سی !!!!
و کلی از خاطرات خوب و بدم میمونه و نوشته نمیشه :(

دقیقن اینم باید هزار بار ویس هاشو گوش کنی تا نصفشو حداقل بفهمی :)))))
منم عااااااشق شکلاتی ام.. اگه خوب بشه و بپسندم حتمن میذارم عکسشو.. اما اگه بدم بیاد ک هیچی :))
قرباااااانت :))
هوررراااا بالاخره اومدی:..دلمون تنگ شده بود بنویسی:**
+ آیدا باباشم نامفهوم بود دکتر؟؟؟؟:)))))))))

+ اوووم مبارکه:) ایشالا که خوب از آب دربیاد کیکت...شکلاتی درست کن و جای منم خالی کن:)):**
پاسخ:
فدای تو گل نرگسسسسسس !!!! دل ب دل و اینا.... :">
آره دیگه !!!! شعرای مرحوم اخوان ثالثو یادت نیس؟؟؟؟ :-s

فدااااات عزیزم.. سلامت باشی.. ایشالاااااا !!!!!! اگه شکست بخورم ک نابود میشم.. خیلی خرج کردم ک خوب شه :)))) دو طبقه درست میکنم.. شکلاتی پرتقالی....
پیشاپیش مبارک باشه تولدش!!!

پاسخ:
ممنووووووووون سپید بانووو :**** سلامت باشی
همچنین شما :)))
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۳ زینـب خــآنم
به به چه تــولـدی بشــود  ^_^
فقط حیف من اینستا نیستم ک عکساشو ببینم  : /
تولدش پیشاپیش ک محرم نشده مبــآرک  ^_*
کلا جاتو با دوستت عوض کردی یا فقط یکی دو جلسه موقتا ؟!؟!
پاسخ:
ایشالا ک راضی باشم خودم.. چون اخلاقم فوق العاده بد و وسواسیه :دی
اره حیف !!!!!!!!!!!! :( اصن من نفهمیدم چرا رفتی اخههههههه
ممنوووووووووووون زینب خااااااانم !!!!!!!! سلامت باشی بانو...
نه.. موقت بود همون یک روز
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۷ |بــ:)ـاران|
:)
مرد ِ مهرـی ...
خوش اتفاق ترین ِ مردا ، مرداـی ِ مهرـی َن ..
پاسخ:
به به سلام بارونم...
به نظر منم همینطوره !!!!! و خوشحالم از این بابت....
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۵۵ بانــوی آقایِ مهندس
چه‍ قدر خوبه که بتونی کیکِ تولدشونُ خودت درست کنی:)
عزیزم تولدشون پیشاپیش مبارَک باشه‍♥:-* 
پاسخ:
آره.. امیدورام ک خوب بشه و ضایه نشه :/
ممنون بانو.. سلامت باشی.. :) :*
کاش دو طبقه ی شکلاتی پرتقالی درست نکنی
:|  :| :|

خب بد مزه میشه دختر
اونم کیک تولد
همش شکلاتی باشه
و خامه ی روش نوتلا اگه شکلات دوستی!!!

پاسخ:
با اینکه دوست نداری اما جات خالی :دییی خدایی بدمزه نشد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی