- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

نتونستم

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

بعد از مدتها اومدم بنویسم ! اصلن نوشتنم نیمد :( خیلی از درون غمگین و ساکت شدم.. :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
بانوی شرقی

نظرات  (۵)

۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۸ زینـب خــآنم
خب چــــرآ ؟؟؟ چیــشده ؟؟؟
همه چـی مرتبه ؟؟
عاقا خوب باش دیگ  : (((
پاسخ:
اره زینب جونم..
همه چی نورماله
اما بیش از حد کم حوصلم..
تو اینستا پیج درست کردم ک اونجا بنویسم بجای اینجا
دیوونه!!!
حالا تا دیشب خوب بودا!!!
البته خودم از تو بی حوصله ترم

:|||||||||||||||||||||
پاسخ:
نه سپیده با کسی حرف میزنم ک خوبم.. ولی کلن تو خونه همش تو اتاقم تنها نشستم فکر میکنم.. اصن حوصله هیچی رو ندارم .. دقیقن شبیه این شکلکم:|
دقیقا مییفهمم چه شکلی ای
چون خودمو دارم تو آینه میبینم ک چ شکلیم چند مدته

خیلی وقته نیومدم اینجا.... 
قبلاها جه حسی داشتیم با بلاکفا. 
بللکفای بیشعور همه رو  جدا کرد. 
یاد باد آن روزگاران یاد باد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی