- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

آغازی دوباره..

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ق.ظ

بعد از بهم ریختن بلاگفا و اون دردسرها و مسخره بازیهاشون ، کلی صبر کردم که مشکلات حل شه.. حالام ک مثلن حل شده وبلاگم کلن منحدم شده و میگه اصن وبی با این آدرس نیست !!!!! اعصابم خیلی خورده ! نمیتونم باور کنم اون همه خاطره ای که با اون همه اشتیاق ثبت کردم یک ماهه رفت که رفت... همش با خودم میگم ای کاش روی کاغذ ثبت شده بودن..

بگذریم..

اینجا خونه ی جدید منه...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
بانوی شرقی

نظرات  (۵)

به بیان خوش اومدین

وب منم پوکید تو بلاگفا


هق هق

بلاگفا تو خاطراته همه رید
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۱ عـآطِــF ــه
سلام چ خوبه که هنـوز مینویسی آی دا ... خونه جدید هم که مبارک <3

+ احیانـا قبلا آدرس وبـلاگت یِ چی دیگه نبـوده !؟

اگه عوض کردی با نام کاربری و رمز اون زمانت وارد شی حداقل تا جایی از آرشیوتو ب دست میاری !!!
پاسخ:
سلام عاطی عزیزم :*
ممنونم ازت..
تا جایی ک میشد برگردوندم و دیگه الان کلن منتقل شدم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی