- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

96

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

کم کم درختهای کنار خیابان هم دارند بی جان و رمق میشوند . مثل بعضی وقتهای من !! مثل امروز ِ من !! مثل روزهایی که خیابان ِ یک طرفه ی رو به رویم هی کش می آید و هی نمی گذارد من به سرش برسم و هی آرزو می کنم که ای کاش فقط همین امروز را یک طرفه نبود . مثل روزهایی که همه ی بچه های کلاس باهم از یک طرف خیابان می روند و صدای خنده هایشان تا آن سر دنیا می رود و من آن طرف خیابان سایه ی درختان ِ بی رمق ِ خشکیده را ترجیح می دهم . مثل روزهایی که با اعتقاد به جمله ی "راننده اگر راننده باشد ، باید خودش را برای پیش آمد ِ هر نوع حادثه ای آماده کند " بدون ِ نگاه به اطراف ، راهم را میکشم و تا آن طرف ِ خیابان فقط صدای بوق ِ راننده هایی که راننده هستند را می شنوم . مثل امروز که چندبار خواستم سرم را برگردانم و به خوشمزه ی کلاس یک چیز گنده بگویم و حسش نبود . مثل روزهایی که دیدن ِ هر پژوی نقره ای بیشتر از همیشه تو را به یاد من میاورد ... اصلن امروز از صبح دنده ی خلاص بودم برای خودم !!!

+سیگار نمیکشم !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۰
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی