- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

97

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

بازم اینو گفتم قبلن !! "ببخش ، من هیچوقت نمیتونم مثل تو خوب باشم" . خجالت میکشم وقتی میبینم خودم مقصرم ، خودمم قهر میکنم ، اون وقت تو میای ک از دلم در بیاری و میگی ببخشید آشتی آشتی :|  !!!!! از مکالمه ی دیشبمون ب بعد بازم شدم یه آدم دیگه !! مثلن یه پرنسس مهربون عاشق که عشق از تمام اعضا و جوارحش می چکه و حتی تو خیابون دلش میخواد همه رو بغل کنه و بگه من خیلی خوشبختــــــم ! کسی که توی پیاده رو ، تو کلاس ، تو اتوبوس با لبخند جواب نگاهای ِ بی معنی ِ این و اونو میده ، کسی ک تو کتابخونه کتاب جلوش بازه و پنج دیقه یه بار چشماشو میبنده و لبخندی ب پهنای صورتش میزنه !!این ری اکشن ها هیچ کدام الکی نیستند خودت را جدی بگیر . . .

 

+ینی من امسال عاششششق هم کلاسیامم !! یک ِ یک ِ یکن .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۱
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی