- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

102

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

از یه جایی ب بعد هر وقت شمارشو رو صفحه گوشیم میبینم بند دلم پاره میشه !!!!!

جواب دادم و بلافاصله با بغضی ک ترکید رو به رو شدم

صدای آهنگ و بچه ها خیلی زیاد بود و صدای مریم ضعیف

منم ک فقط میگفتم چی شده؟؟؟

بیرون اومدم ک بهتر بشنوم

بازم یه اتفاق جدید

میگف یکی باز با "عـ" پشت سرش حرف زده!!

اسم تک تک پسرای همسایه شونو به "عـ"  گفته و گفته مریم با همه شون دوسته

 

فقط پسری که علاقش الکی باشه میتونه هر زر ِ مفتی رو پشت سر عشقش قبول کنه و اینطور تحقیرش کنه!!!!

و فقط یه دختر عاشق میتونه هر تهمتی از طرف عشقشو ببخشه...

تو این فامیلی که همه با هم دشمنن و میخان زیراب همو بزنن هر لحظه احساس خطر میکنه آدم

آدمای عوضی ای که فامیلن اما این دختر ِ بی آزار مظلومو ول نمیکنن

دختری ک از همون بچگی یه نفرو "واقعن" دوست داشت و اونم فقط این پسر احمق عوضی بود

جالب اینه ک آخر مکالمه با مریم اسم منو اورده و گفته بهش بگو دارم براش :|:|:|

آخه گووووووساااااااااااااااااالهههههههههههه نفهههههههههمممممممممممممممممممممممم

چی داری واسه من؟؟؟؟؟؟؟

ااااااااه

الان حس یه موش ِ تو تله افتاده رو دارم:((((((

حالم از فک و فامیل بهم میخوره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۸
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی