- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

103

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
واااااااااااااااااااااااایییییییییییییی !!!!!!!! همین مونده بود...

آق دوماد جدیـــــــد ، منو بکشه کنار بهم بگه آجی!! ،، "م" خیلی دوستداره هااااا ، هیچکی جز تو تو دلش نی ، اصن همه فکر و ذکرش تویی اذیتش نکن ، انقد بهش سخت نگیر من با این سنم و این سابقه کاری همه این چیزایی ک تو الان ازین طفلک میخایو ندارم !! و غیره

+خو عزیزم ب من چه میخاسی داشته باشی منم اگه چیزی میخام دلیل دارم :D

+تو حتمن باید ب همه عالم بفهمونی کیو دوس داری؟؟؟؟؟؟؟ :|

+خونه ک اومدیم مامی ازم پرسید با فلانی چی میگفتی این همه وقت؟؟ شرمنده مجبور شدم بهش بگم چی میگفتیم :D

و اینکه.....

امشب من چندین سال جوون شدم وقتی "عـ" زنگ زد از مری واسه اخرین بار خدافظی کنه و من آخرش داد زدم سخن کوتاه کن بچچچچچچچچچه میخایم با پسر همساده بریم دور دور :|  !!!

و اینکه.....

امشب خییییلی ماه شده بودی !! آبی شدیدن بهت میاد ، اصن عجییییب دوس داشتم هی نگات کنم .. خیلی الان خوشالم که دیدمت ، هرچند شوما با ما قهری و فقط زیرزیرکی دید میزنی ولی بازم  د و س ت ت د ا ر م + مثه شادمهر :P

و اینکه.....

امشب بعد از مدتها کللللللی خرید کردم و الان مثه بچه ها شدیدن خوشالم دمم گرم :D ، فقط نفهمیدم قضیه چیه امشب تو پاساژ هر مغازه ای خرید میکردم بهم میگفدن : تو یکی یدونه ای نه ؟؟؟ :-/

و اینکه....


فردا شب جشن نامزدی همون کوشولویی هست که ما دوتا رو پس از کلی ماجرا و بدبختی بهم رسوند ، واسش آرزوی خوشبختی و شادی دارم عمیقن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۳۰
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی