- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

21

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ
کاش میشد
 
تو این روزای بی خبریم
 
واسه یه بارم ک شده
 
مخاطب این همه اس ام اسایاشتباهی ک از رو سر به هواییم ب اینو اون میدم
 
مخاطب شماره هایی ک حواسم نیست واشتباهی میگیرم....
 
"تــــــــــــــــو"باشی!!!
 
کاش میشد
 
حداقل اشتباهی هم ک شده...
 
در حد یه جمله باهات حرف بزنم
 
ندونسته اشتباه کنم و بعدش بگم ببخشید اشتباه گرفتم...
 
آره... اینا دردیو از من دوا نمیکنه
 
اما دلم خوشه ک شـــــــــــــاید...
 
اشتباهی هم ک شده باهات حرف بزنم
 
اشتباهیهم ک شده بفهمم حالت خوبه
 
اشتباهیهم ک شده -شـــــــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــــد- بازم سر حرفو باز کنی....
 

 
پوسیدم انقد هیچی نگفتم و گریه کردم
 
خیلی بی معرفتی
 
امروز فقط من تو اون جمع حضور نداشتم
 
اما حتی یه سوالم نکردی ک چرا نبودی....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۱۳
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی