- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

4

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ
شب . . .

شب ساکتی است . . . 

همــــــــه چیز همـــــــان دیشب است . . .! 

همان رنگ . . .

همان شکل . . .

همه چیــــــــز سر جای خودش . . .

اما . . .

آرامش... نع!!!

نمیدانم بی اجازه ی من کجا رفته!!!؟

اما هر جا که هست نزدیک نیست!

نمیتوانم حس کنم بودنش را . . .

عجیب است . . .

امشب اما . . .

 تو هستـــــــــــی!!!

همه چیز امشب شده است "تــــــــو"...

مینویسم . . .

به تو میرسم !!!

میگویم . . .

به تو میرسم !!!

میبینم . . .

به تو میرسم !!!

تویی ... و تو ... و تو ...!

نمیدانم چرا تو که می آیی آرامش میرود !! :(

راستش را بگو ... مشکل دارید با هم ؟ ؟ ؟

من ... بودم ...

روزی با آرامش . . .

عمــــــــــــری با "تو" . . .

اما ... یادم نمی آید . . .

حتی یک عکس یادگاریِ سه نفره ... که داشته باشیم باهم! ! ! . . .

مـــــــن . . . و تو . . . و آرامش . . . !

همین که می آیی میترسم! . . . بی تاب میشوم . . .

همین که حسّت میکنم . . . فراموش میکنم قولی را ... که روزی به دلم داده بودم!!!

همین که پایت در افکارم باز میشود . . .

آرامشم را گم میکنم . . . :(

راستش را بگو . . .

نکند در جیب هایت پنهان کرده ای آرامش بی جان این روزهای مرا ؟ ؟ ؟

همـــــــــــــان جیــــــب های کوچـــــــک شلـــــــــــوار جــــــــین مشـــــــــــکی ات . . . :(

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مَن زَخمیِ هِزار زَبِــــانه تَغَزُّلَم

آن دَست هایِ گَرم دَوایَم نِمی کُنَند

آن خاطِــــــــراتِ گُم شُدِه دَر ذِهـــنِ بادها

یِک لَحظِه بی تــــــــو اَز تــــــــو جُدایَم نِمی کُنَند

آن چَشـــــــم ها کِه عامِــــــــــلِ ویرانیِ مَنـــــــــــــــَند

یِک قَطـــــــــــــرِه گِریـــــــــــــِه نــــــــــیز بَرایــــــــَم نمی کُنَند . . .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نمیتونم خوب باشم فعلا.... :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی