- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

6

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ
آن روزها را به خاطر داری؟؟

همان روزهایی را میگویم که حالا فقط خاطره اند !

همان روزها که امروز در تقویم خاطراتم مهر Best Memories خورده اند!

تو را نمیدانم ...

اما من!

به خاطر دارم تک تک نفس هایی ...

که مرا پر میکردند از هوای تو ...آن روزها ...

همه ی نگاه های گاه و بیگاه آن روزهایت در ذهنم نقش بسته اند

همه ی حرف ها...

شیطنت ها...

خندیدن ها...

کاش میفهمیدم ...

که آیا تو هم حس میکنی ترس مرا...؟!

از زود گذشتن لحظه های با هم بودنمان !

کاش حس میکردم ...

که آیا تو هم میترسی؟؟؟

از امروز!

از امروزی ک همه ی با هم بودنمان را دزدید و فقط خاطراتش را برایمان یادگار گذاشت.. :(

از امروزی که جای "آن روزها" ی ما را گرفت!

در خاطرت هست؟

آن روزها حتی نگاهت هم نمیکردم...

که مبادا...

گره بخورد نگاهم با نگاهت!...گره کور!

نگاهم را دزدیدم!

اما حواسم به دلم نبود

دلم با دلت گره خورد...گره کور!

همان گره ای  که هنوز هم نتوانسته ام بازش کنم

زمان گذشت

بینمان را فاصله پر کرد

یکی از ما مجبور بود قید دلش را بزند!

تو قوی تر بودی ... دلم را با خودت بردی:(

حالا فقط بودن دلم ... در کنار دلت ... حالم را خوب میکند!

و تنها دلیل حس کردنت از این فاصله...

وقتی که مرا فکر میکنی همین است ...

دلم در همسایگی دلت...

دلت را حس میکند...

و من هم دلم را...

به همین سادگی!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلم واسه اون روزامون خیلی تنگ شده!

دلم میخواد بازم دنبالم کنی!

بازم بترسونیم!

بازم بخندیم!

بازم از سوتی هات سوژه درست کنم ! :(

بازم " خودت " بهم بگی بیا با هم عکس بگیریم!

خیلی دلم خواست ک در عرض چند روز آینده بازم اون اتفاقای قشنگ تکرار بشه !...

اما انگاربعضیا نمی خوان بذارن!!!!! :((

ای کاش هیچوقت نبودن اون بعضیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۲
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی