- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

جا خوردم..

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۱۸ ب.ظ

باران که میبارد

دلم برایت تنگ تر میشود!

راه می افتم...

بدون چتر!

من بغض میکنم...

و آسمـــــــــــان گریه ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی وقت بود ک ب دوست داشتنت اعتراف کرده بودم

اما دیشب...

وقتی گفتی حالت بده...

وقتی اون همه اشکو دیدم ک صورتمو خیس کرد...

خودمم جا خوردم!!!!

هیــــــــــچوقت نمیدونستم ک اینهمـــــــــه دوسِت دارم!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۲۹
بانوی شرقی