- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

18

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ
 دلم ...

 

برای تو که نه!

 

ولی برای روزهای با هم بودنمان تنگ شده

 

برای تو که نه!

 

ولی برای "مواضب خودت باش" .. "موفق باشی" و.... شنیدن (از زبان خودِ خودِ خودت)

 

تنگ شده

 

برای تو که نه!

 

ولی برای دلی که نگرانم میشد تنگ شده

 

راستش! برای اینها که نه

 

دلم برای "خـــــــــــودت" خیــــــــــــــلی تنگ شده... 


 

اوهوم ...

هر روز کنار همیم ...

اما فاصله ای ک بینمون افتاده اووووونقد قدرت داره ک دل منو انقد تنگ کنه!!!

اونقد قدرت داره ک نذاره یکیمون غرورشو بذاره زیر پاش

میبینی

دارم میمیرم از "بی تویی"

اما غرورمو نمیشکنم ...

چون تقصیر من نبود "مخاطب خاص"

**

(حالا اون شپش کجاس ک ببینه ب خاطرش چ آتیشی افتاده ب رابطه ی منو تو !!! )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی