- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

33

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
امشب منتظرم برای آن لحظهنمناک و سرد،

تو بخواب!!

من دلم گرفتهِآنقدر زیاد،

که تکانِ شانه هایم را نمیبینم دگر ،

تو بخواب!

منتظرم باران ببارد،

امشب قدمی خواهم زد !

به تمامغصههایم نم نمک یک سری خواهم زد !!

خیس میشوم، کاسه ام را پر میکنم از بوی خاک!!

تو بخوابای آرزوهایم ، من پرم از باران و خاک ...!

لحظه ای دیگر منم آماده ام ،

ته نشین خواهم شد در کنارت،

دست من را هم بگیر ،

بی بهانه آمده ام در خوابت ....!!

.

.

.

نشستم روبروی پنجره

بارون میزنه تو صورتم

یا هر یه قطره

دلم بیشتر میگیره!!

هیچ صدایی نیس

جز

شـُـر شـُـر.....

جات خالیه:(

.

.

.

.

بذار باور کنم امشب...

تو هم حال منو داری....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی