- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

36

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
اینکه من امروز

بدون اینکه بدونی

رفتم از بین ایــــــــــــــــــــــــــن همه عطر و ادکلن

دقیـــــــــــــــــقن دست گذاشتم رو مارکِ

Bvlgari AQVA

واسه خودم خریدمش

و اومدم خونتون

و دیدم ی جعبه دستته!!!

و روشو ک خوندم دیدم دقیقن همون مارکه

و همون شکله!!

ینیBvlgari AQVA

 

این ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تفاهم؟تله پاتی؟عشق؟اتفاق؟؟؟؟؟؟؟

اسمشو چی بذارم؟!؟!؟!

 

 

**در گوشی : اون موقع ک دیدم توام اتفاقی همون مارکو واسه خودت خریدی...

   ب خداااااااااااا قســــــــــــــم....در حد مرگ کف کردم!!!!!!

  اصصصصصصصصصن ذوق مررررررررررررررررگ شدمممممممممممممممم

  داشتم میتتتتتترکیدم از عشششششق

  دیگه نمیدونم چجوری حسمو بگم :D:D:D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی