- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

44

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
آدم کسانی را ک نسبت ب آنها بی تفاوت است ، آزار نـمیــدهــد....

....

دیشب هزار بار این جمله رو با خودم تکرار کردم!!!!!!

تا یادم بمونه ک

حتمن دوسم داری ک اذیتم میکنی!!!!!!

حتمن دووووووووووووووووووووووسم داری ...هااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هی گفدم ب دل نگیر !!!

این شوخیای بی سرو تهشم از رو علاقس!!!

اگه اینجور نیس پس چرا بقیه رو اینجوری اذیت نمیکنه :(

.......

چشام پر از اشک بود ولی....

بازم همینجوری احمقانه با خودم حرف زدم!!!

......

فک نکردنب جمله ای ک گفتی سخت بوداااا... اصن فهمیدی؟!!؟!

یه جمله بود ولی هزززززززار تا دلیل و معنی میتونس داشته باشه

کفقطموحشتناک ترین هاش از تو ذهنم عبور میکرد!!!

..........

واسه همین بود یهو داغ کردمو ناراحتت کردم...

میدونستم توقع داشتی چی بشنوی .... اما برعکسشو گفتم.....

اگه تو غرور سگی ِ منو نشناسی...

پس کی قراره بشناسه؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

شب....

دیشب....

بدونشب بخیرتو.....

بخیر نشد!!!

.

.

.

خدایا.....

از طرف من.....

ب باد بگو.....

بره بهش بگه.....

اون دختره یدیووووووووووووونهرو ببخش!!!

دست خودش نیست!!

بگو دوستت داره

بگو........

.

.

.

آدم از دست کسانی ک نسبت ب آنها بی تفاوت است.... تا مرز جنون ناراحت نمیشود!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی