- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

157

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱ ب.ظ

واااااااااااییییییییییی باورم نمیشد امروز این مشکل کوشولوی من حل بشهههههههه!! امروز چ روز خوبی بود اصلن ، از ظهر چشمم همش ب جمال ِ جمیل جناب عالی روشن میشد*_* درسته نذاشتی بخابم!اما می ارزید ب آیس پک ِ هوای گرم ِ دم ِ ظهر :× فقط باهاس ببخشی ک خیلی پرروام و منتظرم ک فقط تارف کنی ک : میخای بیام دنبالت؟منم با رویی گشاده بگم عاااااااااااااره خدا خیرت بده :)) ب هرحال خب خونتون معدن ِ بنزینه و این بنزینا باید یجای مفید استفاه بشه دیگه :D مرسی ک امشب بخاطر ِ دل ِ من سعی کردی اون مشکل ِ کوشولو رو حل بکنی ، اگه همینجور میذاشتی میرفتی تصمیم داشتم کلن گوشیمو ب روت خاموش کنم تا خودت حلش کنی ! ک الحمدالله گوشیمم خونتون جا گذاشتم کلن :| الانم نصفه شبی اومدم دنبال مقاله واسه پورپوزال ِ جدید میگردم :(((( حالم بده میترسم فردام مثه امروز یه کلاسو بپیچونم !!!!!

+تو اتاقم عطر رُز پیچیده ، روووووووووووووووووحم فرِِِش میشه میام تو اتاق :×

+دلم واسه اون نیمکته تو بوستان ِ رجایی تنگ شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی