- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

49

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
دیوووووووووووووونه!!!!!!

ورداشته ماشین عروس گــُــلکاری شده ی

پر از بادکنک ِ

دوستشو

اورده ک بریم باهم دُور دُور!!

اخه اینا کار آدمیزاده؟؟؟؟؟؟؟ D:

بعدشم با اون ترمزای خـَـرَکی از آدم استقبال میکنه....

نمیگه اگه یهو ترمزش بر حسب اتفاق نگیره من لواشک میشم رو اسفالت!!!!! :|

.

.

.

فقط

نمیدونم چرا همشاشکتو چشام جمع میشد 5 دیقه یبار!!!

حتی با آهنگای شادی ک

با نهایت صدا

و سرعت

پشت هم پلی میکردی

مخصوصن با آهنگ....

"تو ک خابی همش نفساتو چک میکنم

شبا تا صُب ب نفس کشیدنت فک میکنم

میشمُرم نکنه ، قلبت یکی کمتر بزنه

عشق تو ثروتمو چشم تو دنیای منه..............................."

.

.

.

تا الان فک کنم 30-40 باری گوشش دادم از وقتی اومدم خونه!!!

نه ب یاد کسی

مگر تو !!!!

.

.

.

شایدم دلیل اشکام و

غمی ک اون موقع تو دلم بود

این بود......

همش تو این فکر بودم ک...

چقد سخته....

حتی فکر اینکه....

تا اخر عمرم....

شاید...

این ماشین عروس ِ سوری...

آخرین ماشین عروسی باشه....

ک....

توش...

مـَــــــــــــــــــــــن......

کنارت میشینم!!

دوس داشتم از تک تک لحظه های سوریم استفاده کنم

با این تصور ک

شاید فرصت دیگری در کار نباشد!!!

.

.

.

ینی وقتی

بر حسب اتفاق

یا تقدیر

قسمت

بدشانسی

یا هر کوفت ِ  دیگه

مهلت باهم بودن ما تموم شه

میتونم(؟؟)این همه روز خوبو

فراموشکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

حتا فکرشدیوونم میکنه!!!

.

.

.

پ ن :

وقتی این آهنگ و گوش میدم

وقتی میگه شبا تا صبح ب نفس کشیدنت فک میکنم....

یاد اون شب تو اصفهان میوفتم ک ......

تاریک ِ تاریک......

نور ضعیف موبایلت رو سقف......

نفس ِ عمیق.........

و..........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۲
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی