- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

55

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
حالم خیلی بده

خیلی بده

خیلی

هرکس این نوشته ها رو خوند

تورو خدا واسم دعا کنه....

دوباره شدم یه آدم تنها بین یه عالمه مشکل!!

سنی ندارم ک بخام حالم از زندگی بهم بخوره!!

اما تو این شرایط ، زنده بودن خیلی سخت تر از مُردنه واسم!!

شایدم خدا داره امتحانم میکنه

چون داره از جاهایی ضربه های سنگین بهم میزنه ک روش خیلی حساسم..........

.

.

.

من....

این نبودم ک الان هستم!!

همیشه این سوالو از خدا میکنم....

تاوان کدوم گناهو داره ازم پس میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

پ ن :من چقد دوستدارم خداااااااااااااااااا......................................

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی