- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

57

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
مروز جمعه س

تموم شد اون یه هفته ای کمثلنب خودمون فرصت فکر کردن دادیم!!!

هرچند از خودم بهتر منو میشناسی اما.....

تو این یه هفته سعی کردم خودمو یکم بدتر از اون چیزی ک هستم واست توضیح بدم

خاستم با خیال جمع جواب بدی

خوب فکر کنی

اگه قراره نظرت تغییر کنه

خاستم با دل قرص تغییر کنه!!

خودمم خیلی فکر کردما!!

خیلی سبک سنگین کردم

خب یه اخلاقایی دارم ک باهات جور درنمیاد

ولی یه خصوصیاتی هم دارم ک فقط ب تو میخوره!!

تو هم همینطور.............

.

.

.

همیشه مامانم میگه:

دو تا آدم ک میخان همیشه کنار هم زندگی کنن

باید اخلاقشون مکمل هم دیگه باشه

باید خلا های همو پر کنن

نه اینکه کپی هم باشن و...

هر دو تا از یه جا بلنگن!!

باید طوری باشن اگه یکیشون از یه جا کمبود داشت اون یکی بتونه کمبودو جبران کنه!!

.

واسه همینم هس ک جرو بحثایی ک بینمون پیش میادو زود فراموش میکنم!!

.

.

.

دارم میام پیشت.....

تا فیس تو فیس...

نتیجه رو بپرسم.

**دلم خیلی روشنه!!**

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی