- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

60

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
مامانم تو اتاقم بود

اومده بود باهام گپ بزنه!!

لا ب لای حرفام.......

بهش گفتم ک پریشب چی ازم خاستی

با کلی زحمت و خجالت و بغض

گفتم ک خاستی واسم انگشتر بیاری

از زبون آتی گفتم!!

خودم میدونستم خیلی زوده واسه جواب دادن ب خاسته ی تو

میدونستم داری عجله میکنی

میدونسم هنوز خیلی کوشولو ایم

اینم میدونستم ک خیلی دوستت داره

فقط توقع داشتم با لبخند قشنگش

بگه نه عزیزم بگو هنوز خیلی زوده

بذا واسه بعد!!

منم بگم چشم هرچی شما بگی

منتظر بودم اینارو بشنوم از زبونش

ک یدفه گفت: نه نه نه نه اصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلن!!!!!!!!!!!!!!

گفت بگو این کارو نکنن ک ناراحت میشم!!

گفت دخترم تو هنوز خیلی فرصتای طلایی داری

گفت فرصتای خیلی بهتری هم هستن.....

میدونستم منظورش از فرصتای طلایی کیه و چیه

میومدم حرف بزنم بغض گلومو میگرفت

اشک تو چشام پر میشد

با کلی زحمت تونستم یه جمله بگم

مامانی.....!! چی مهمه واسه خوشبختی ِ دوتا آدم؟

آروم ویژگیهایی ک تو داریو گفت....

گفت اخلاق ، صداقت ، خونواده دوستی ، تفاهم ، شناخت کامل........

گفتم مدرکم مهمه؟

مثلن مهمه آدم فوق لیسانس نباشه؟؟؟

فهمید تورو میگم....

گفت واسه من نه

اما زمونه ی من با زمونه ای ک تو الان توشی فرق میکنه!!

گفتم مگه قراره آدم با مدرک کسی زندگی کنه؟

گفت جامعه چی میگه؟؟؟

دیگه هیچی نگفتم

اینارو ک میگفت

احساس خوبی نداشتم.....

.

.

.

میدونی؟؟؟

احتیاج دارم ب شونه ی یه آدم

ک روش گریه کنم

ک محکم بغلم کنه بگه غصه نخور گور بابای مدرک

بگه ببین دلت چی میگه

بگه طرف بی سوادم ک باشه وقتی عاشقت باشه خوشبختی

دوس دارم این شونه شونه های مامانم باشه.........

.

.

.

دیگه حالم داره از حال نوساندارم بهم میخوره!!

کاش روزی برسه ک این نوشته ها آرومم کنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی