- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

61

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
امسال اولین سالیه ک روز تولدم تو میدونی چقد دوستدارم

واسه همین احتمال دادم چقد این تولد قراره متفاوت پیش بره

همیشه روز تولدم دلم میگیره

نمیدونم چرا

ولی امسال میخام خوشحال باشم

میخام فقط ب چیزای خوبی ک تو زندگیم هست فک کنم

ب باهم بودنمون.......

ب روزای خوبی ک احتمالن قراره دونفره رقم بخوره

میخام فردا تا جایی ک راه داره خوشحال باشم کنارت

دارم لحظه شماری میکنم ک بیای پیشمو تولدمو تبریک بگی

دارم لحظه شماری میکنم کادومو ازت بگیرم :D

چشم توی چشم!!!!!!

دوس دارم بپرم بغلت

محکم بغلم کنی

ماچ تولد و اینا.............................

ولی خب فک نکنم فردا بشه!! :-/

ولی یه ترسی ته دلم هست

میترسم یه کسی این طرفا پیداش بشه ک بخاد تولدمو تبریک بگه

یه کسی ک اصن دوس ندارم روز تولدم بخاطر وجود مزاحمش خراب بشه

روز تولدم

اگه تو رو کنارم داشته باشم

قول میدم دیگه ب چیزی فکر نکنم

اما استرس اون شخص راحتم نمیذاره

همش فک میکنم نکنه بیادو خوشحالیمونو خراب کنه :(

.

.

.

پ ن :

از همممممممممممه ی اون دوستای گلم ک زحمت کشیدن از امروز تولدمو تبریک گفتن و پیش  پیش از همممممه ی اونا ک فردا تبریک گفتن یه دنیااااااااااااااااااااااااااااااااا مچچچچچچچککککککککرررررررم

ایشالا یه روز بتونم جبران کنم

فردا تولدم ک تموم شد اسم همه تبریک گوینده ها رو ب ترتیب آپ میکنم با تشکر اختصاصـــــــــــی :*:*:*

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی