- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

65

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
عاشق روزهایی هستم ک....

مهربان می شوی....

حتی اگر نفهمم ...

چــــــ ر آ........................

 

+یه سالی گذشت....

  یه سالیسختگذشت.......!!

  بعد اون همه وقت ، حالا....

 یه نفراومد محکم صورتمو بوسیدو رفت..........

  یه نفری ک واسم اصن نورمال نبود شخصیتش!!

  مهم بود و مهم و مهم و مهــــــــم....

  هنوزم ماتم!!

  بعد از یه سالی ک باقهرگذشت .

 

+از وقتی شروع به یه کاری کردم

 دارم اثرات مثبتشو همه جای زندگیم میبینم!!

 

+دلم خیـــــــــــلی تنگ شده.....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی