- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

66

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
میگی....

هرچی دوس دارم بهت بگم

اما نگم هیچی بینمون نیست!!!

فکر میکنی میتونم همچین چیزی بگم؟؟؟

همه اینا بهونس واسه اینکه........

میخام یجوری ...

سر ِ یکی....

این همه بهونه رو خالی کنم

 

تو....

خسته نمیشی انقد تحملم میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خجالت میکشم از خوب بودن خودتو

بد بودن خودم

یکم بد باش

یکم مثه من باش

تا قدرتو بشتر بدونم.!.

 

زیادغـُـر میزنم میدونم....

دلم خیــــــــــلی تنگه

خیییییلی......

من ک ب اصرار خودت اومدم

واسه چی تا اومدم رفتی؟ :(

تا اخر عمر هروقت بگی بیا ببینمت

اون شبو ب رخت میکشم

و اذیت میکنم

میدونی ک اخلاقمو..........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی