- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

68

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
میگن"دوری و دوستی"

نمیدونم چرا هرچی ازت دورتر میشم دشمن تر میشم!!!

دشمن خودم

دشمن علاقم!!

به هرچیو هرکی ک نزدیکته اوج حسادتو دارم

حتی ب گوشی توی دستت

به عینک آفتابیت

به فرمون ماشینت

ب بالشت

ب لباسات

ب خودکارت

اصن ب هوای دوروبرت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همه ی حسادتمو جمع کردم روی تو

اما

نمیدونم یهو چم میشه ک انقد اصرار میکنم همه چی تموم شه!!!!!!!

میترسم

نمیدونم از چی

اما هرچی هست تو آینده قایم شده

+

دلم بیشتر از هر موقعی تنگه

یه زمانی چقد تو حلق هم بودیم!!!!

اما الان از تولدم به بعد ندیدمت!!!!!

فکرمیکنی تلفن و اس ام اس جای خالی کسی رو پر میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ تلاشی واسه دیدنم نمیکنی

حتی وقتی ام اومدم ببینمت رفتی!!!!!!

این چیزا یه دخترو عصبی و نگران میکنه

با اینکه میدونم چقد دوسم داری

میدونم چقد واست مهمم

حتی میدونم همـــــــــــه ی چرتو پرتات و حرفای مسخرت ک اینهمه اصابمو خورد میکنه همه ش واسه خوشال کردن منه

اما تو نمیدونی ک نیازای من با اونایی ک تو سر توئه زمین تا آسمون فرق داره!!!!

این روزا انقد حالم خوب نیس ک فکر میکنم خدا اگه بخاد نهایت عذابو روی سر کسی فرود بیاره حتمن اونو دختر می آفرینه!!!!!!!

+

دختر بودن سخته

واسه منی ک دلم کوچیکه سخته

سخته همه حرفامو تو دلم بریزم

دلم تا لب پره حرفه

اما به کسی نمیتونم بگم

حرفای دیشبمونو حتی واسه خودمم مرور نمیکنم

+

نمیدونم چرا من انقد تنهام

حالم داره از حالو هوای دوروبرم بهم میخوره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی