- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

73

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
نمیدونم!!

تو وجودت چی هست؟ ک وقتی پیشتم قلبم یه حال دیگه ای داره!!

اینو بدون ِ ریزترین اغراقی میگم!! دیشب همش به این فکر میکردم ک چقد قبلم آرومه وقتی هستی

بازم برخلاف تصورم دیروز یه روز خیلی استثنایی رقم خورد!!

تا حالا حضور تو و حانیه رو باهم پیش خودم تجربه نکرده بودم

چقد همه چی اتفاقی و یه دفه ای شد ک جمعمون جمع بشه آخرای شب 29 ام!

ساعت 12 شب.....

من ، تو ، حانیه ، مامان و مونا ....

و البته آلبالو گلاسه ای ک من جونمو واسش میذارم!!!! :ایکس

توی جایی ک من از هر وجبش یه خاطره ی قشنگ دارم ، مثه.....

کشیدن صندلی از زیر مریم...

گریه کردن من با دردودلای مریم...

دوستدارم های آلبالویی دونفره مون اون گوشه ی دنج لژ!!

همگی رفتنا و چسبوندن میز صندلی ها بهم دیگه واسه جا شدن این همه آدم :|

با یه عالمه خاطره ی دیگه ک منو زنده نگه میداره

اخریشم ک مهمون کردن منو حانیه و مامانو مونا.......

حانیه میگف سلیقم خوبه!!!

تا تو ماشینت نشست آروم در گوشم گفت پدرسوخته چی زده به خودش آدم بیهوش میشه :|

میگف عاشقت شده :|

میگف اخلاقت مثه شوالیه ها میمونه :O

اونم دیوونس :D

هیچکی هنوز گریه های منو بعد از شوخی های مسخرت ندیده :-s

+

چققققققققققد خوشال شدم بعد از رسوندن حانیه گفتی میخای بیای خونه ماااااااااااااااااااااا

تا 6 صبح پدر ِ فکمون درومد:D

خوشم میاد تا صبحم ک حرف میزنیم میرسی ب خونه باز زنگ میزنی یه ساعت دیگم حرف میزنی :D

+

دیشب موقع بلند شدن از جات قیافتو میدیدم ، معلوم بود چقد درد داریو داری چقد خودتو کنترل میکنی ک من نفهمم درد داری :(

کاش بیشتر واظب خوت بودی :(

لحظه شماری میکنم بازم ببینمت

+

عجیــــــــــــــــــــــب ترین صحنه ای ک دیشب دیدم این بود ک تو بلخره خمیازه کشیدی و این باید ثبت بشه جزو رکوردها :O:O:O:O:O:O:O

 

+عاشق روزی ام ک تو بغلت خط ب خط این خاطره هارو بخونم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی