- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

80

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

تازه الان کار ِ چیدن وسیله های مورد نیازم تموم شد !! ینی هر چی فکر میکنم ، اتاقمو فقط میتونم ب یه چیز تشبیه کنم ! ! مثه یه ظرف قرعه کشی ک چنتا قرعه توش میندازن و محــــــــــــــــــــــــکم تکونش میدن تا خوووووووووب قاطی شه !! :| هیچی سر جاش نیس

 

+امشبم دو تا خونواده ای با هم رفتیم گردش... شب خوبی بود.... اما بدون خاطره ی دونفره .

+مسافرت زیاد رفتم اما مسافرتی ک تو توشی یچی دیگس.

+اینکه یه هفتــــــــــــــه هرررررر روز ببینمت منو ذوق مررررررگ میکنه!!

+دلم واسه اتاقمو وسیله هامو مخصوصن گوش دادن به صدای بلندشادمهرواحسانخیلی تنگ میشه

+ب جای این چند روز ک نیسم دارم شادمهر میگوشم ..ترس من اینه ک روزی روی قولم پا بذارم ، واسه بدبینی و حرفات تو رو تنها بذاررررررررررررررررررررررررررم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی