- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

81

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
پارسال همچین تاریخی

ینی هفت شهریور

داشتیم از مسافرت برمیگشتیم

ساعت 22:20 دیقه بود

اس ام اس دادی : میشه یه سوال شخصی بکنم؟  دلت با کیه؟

منم 10 بار فقط اسم فرستنده ی اس ام اسو نگاه کردم!!!!!!!! بعدم گفدم نمیشه بگم خوصوصیه :|

آخه تو در سال یه بارم ب من اس ام اس نمیدادی ، حق بده اگه از فرط تعجب حتی شاخ در میاوردم

چقد اون شب ذوق مرگ بودم اصن وصفش در کلام نمیگنجه لامصب!!

چقد حرف زدیم

اون شب بلخره خودت با زبون خودت بهم گفتی دوسم داری

و منه بی جنبه تا خود صبح خابم نبرد!!!!

هیییییییییی جوووووونی کجایی؟

نمیتونسم اصن تو چشات نگاه کنم از بعدش!!

یه زمان چقد با حیا بودیم جفتمون:D

خوشحالم ک امسال هفت شهریورم باهمیم و میتونیم یه یادبود کوچولوی دونفره داشته باشیم :)

اما اول ازت میپرسم ببنم توام مثه من یادت هست یا نه

تو ام مثه من همه اس ام اسای اون شب ب بعدو داری یانه

اگه داشتی ک بعید میتونم ، هیچی

اگرم نداشتی بازم هیچی

ب قول شادمهر

اما دوســـــــــــــــتدارررررررم .......

 

+خابم نمیبررررررررره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی