- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

85

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
روز ِ اول ِ تشکیل ِ کلاسا تو دانشگاه ِ جدید ، واقعن بهم خوش گذشت ؛ اولش تو فاصله ی بین ِ کلاسا تنها رفته بودم روی یه نیمکت تو حیاط غمبرک زده بودم و همش یاد گذشته و دوستام بودم اما چند دیقه بعد بچه ها همه دورم جمع شده بودن که تنها نمونم و اصطلاحن غریب مرگ نشم ! تا گفتم انتقالی گرفتم اومدم ، همه باهم گفتن اااا همون آیدا که تو وبلاگمون کامنت میذاشت تویی؟؟؟ انقد مهربون و صمیمی بودن که یاد ِ صمیمیت ها و گرم بودنای دبیرستان  می افتادم همش ! تو کلاس دونه دونه از جلو و پشت پنج دیقه یه بار ازم میپرسیدن چطوری ؟! :| تفاوت ِ بچه های امسال و پارسالمون واسم هضم شدنی نبود اصن !! پارسال تو کلاسی یک سال رو سپری کردم که در پایان ِ دو ترم ، اسم ِ خیلیا رو هنوز بلد نبودم ، اما امسال به جز پسرا ، تقریبن با همه یه کوچولو آشنا شدم و شیرینی ِ شاگرد اولی ِ یکی از بچه ها رو همه خوردیم ، دمشون گرم اصن .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی