- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

86

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

اینکه رفتی مسافرت و گوشیتو جا گذاشتی خونه ، پشتش قضیه ی خاصی نهفته س آیا ؟ دلت اومد گوشیتو جا بذاری؟ :( دلم خیلی تنگ میشه زودتر برگرد !! پنج روز خیلی زیاده واسه من . مخصوصن وقتی به جایی که رفتی فکر میکنم ! این دفه که بدون ِ مزاحم رفتی اصفهان چقد دلم میخواست باشم باهات ، اما لعنت به درس و دانشگاه و کلاسایی که توی ِ تابستون قراره تشکیل بشه و وقتی همه رو از کار و زندگی و تفریح انداخت تشکیل نمیشه . . . اگه اومده بودم ته ِ تهش فقط یکشنه از کلاسای اخلاق و انقلابم می افتادم دیگه ! چیز ِ خاصی نمیشد ک مامانم اینجوری اجازه نداد .

 

+چقد دیشب موقع ِ خدافظی گریه کردم :( همیشه از حال و حوای موقع ِ خدافظیا بدم می اومده ، خوب شد که همه چی اس ام اسی بود و اشکامو ندیدی و الّا شدت گریه م بیشتر میشد ! میدونی که چقد لوسم !!!!!

+اگه دیشب پیشم بودی اشکامو پاک میکردی میگفتی مرگ من گریه نکن ، نکن دیگه ، گازت میگیرمااااا ، مگه نه؟ :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی