- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

89

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

امشب با مامان نشسته بودم پای تی وی ساعت 25 میدیدم ، که یه دفه با شروع ِ آهنگ سلام ِ فریدون طبق معمول اختیار ِ اشکامو از دست دادم !! . . هار هار میریختن پایین ، منم بدون اینکه دلیل اینهمه اشکو بدونمو بخام مانعشون بشم خیلی راحت بهشون اجازه دادم بیان پایین . امروز از صبح یه دیوونه ی کاملن اورجینال بودم و مثل هر وقت ِ دیگه این حال خرابمو انداختم گردن ِ ماه کامل ِ بیچاره . خدا لعنتت کند ماه ِ کامل !!! ماه ِ کامل ، من به تو لعنت میگویم ، تو هم بزرگی کن و ببخش ! میدانی که یک دیوانه حال خودش را نمی فهمد ، من به تو لعنت میگویم ، تو هم بزرگی کن و ببخش ...

خیلی خودمو نگه داشتم ک فقط گوشیتو بذارم تو شارژ و بهش دست درازی نکنم ، اما نشد !! مخاطب ک تو باشی منم فوضولیم گل میکنه . اول سراغ ِ همه اس ام اسا ، بعدشم لیست مخاطبین !! هه . . بانو یک ، بانو دو ، بانو سه ، بانو چهار ؛ برم یه چنتا دیگه خط بخرم بقیه رو بزن بانو دنده ب دنده بانو بشقاب پرنده و غیره دیگه :)) یادمه قبلن اسمم تو گوشیت علیرضا بود :| ایول پیشرفت ......

با اجازت با گوشیت یه اس ام اس ِ شب بخیر واسه خودم میدم قبل ِ خواب ،دیوونه تر میشم، بعدش میخوابم ، خوب بخوابی ، شبت آروم 3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی