- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

90

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

شنیدم کل ِ اصفهانم فهمیدن قضیه رو !! آره دیگه وقتی همه با طعنه ب آدم بگن نامزدت نیس پکری حتمن مو ب مو جزییاتو میدونن دیگه هوم؟! حتمن واجب بود اون فیلمای تابلو ک همه توش هی نامزد نامزد میکننو جلو مامانم پخش کنید ؟ :| فکر میکردم هر روز اونجا سرت شولوغه و اصن یاد من نیسی اما طبق معمول مثه همممممه ی فکرام بازم اشتباه حدس زدم !!ببخشیـــد!! وقتی دیدم تو همه فیلما و عکسا یه گل تو دستته میگی اینم ب جای عشقم ، واسه اینکه جاش خالی نباشه . . . تو دلم ب خودم گفتم تو دیگه چقد خبیثی دخترک ِ بد ذات :|:| :D این پسرک ِ مظلوم همش به فکرت و تو همش توی دلت پشت سرش صفحه بذار !!!!!

آخیششششش !! خیلی وقت بود مثه امشب دوتایی باهم تنها نشده بودیم !! "خاطرات دونفره"ی خونم اومده بود پایین ک امشب ب صورت تقریبن مثبتی تامین شد و خدا رو شاکرم:"> اصن وقتی سرت رو پاهامه و باهات حرف میزنم همه ی احساسای قشنگ و شیک و پیک پیش احساسم کم میارن ؛ آرامش قلبم تعریف نمیشه پسرک !!!!

 

چقد امشب ، سر ِ شبی با علیرضا حرف زدم فکم درد گرفت ، من حرف میزدم مریم گریه میکرد علی هی میگف "درسته" :| !!! ولی آخرش باید قبض گوشیمو بده این ماه :دی  ، بلخره اون چیزی ک مدتها تو گلوم گیر کرده بودو امشب بهش گفتم و خلاص !! اون باید میفهمید مریم چقد دوسش داره و من اینو بهش فهموندم !! هرچند مامان میگه کار اشتباهی کردم و ممکنه عواقب خوبی نداشته باشه اما حداقل دل خودم آروم شد ، دیگه دغدغه ی اینو ندارم ک میتونستم واسه کسی ک مثه خاهرم میمونه کاری کنمو نکردم !!!! امشبم تا گوشیمو برداشتی قلبم داشت میومد تو حلقم ک نکنه بری تو اس ام اسا یا تماسای گرفته شده :| ک خدارو شکر تو مثه من فوضول نیسی !!!!!!

+کل اتاقم بوی ادکلنتو گرفته هی مامانم میاد تو میگه یه بوی غریب تو اتاقت میاد شیشه عطرو ادکلنات نشکسته؟؟ :D

+نه عزیزم بوی ....... ;-)

+دوستدارم دیوووونه :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی