- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

119

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

واااااااااااااییییییی خدای من !! در کمال ناباوری امروز بطور کاملن ناگهانی قرار شد بریم آزمایش!!!!!!منم ک ترسوووووووووو باز یخ زده بودم ، میلرزیدم ، انقد تابلو ک خانومه اول منو خابوند پاهامو گذاشت رو صندلی ک بعدش غش نکنم . مامانم با رانی و کلوچه بالا سرم واساده بود ، مریمم ک غش کرده بود از خنده :D عاقا خیلی درد داشت لامصب :( دارم از غصه ی اینکه 3-4 روز دیگه باید آزمایش ژنتیک بدم دوباره میمیرررررررررم :|

+چسب دستمو نگه میدارم واسه یادگاری :>

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی