- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

122

جمعه, ۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

+وای امروز هنوووووووووزم چشام پف داشت از گریه های دیروز غروب !!!!!!!! باورم نمیشد اون دختره ی ایکبیری ِ زشت انقد جنجال ب پا کنه و منم بخاظرش انقد گریه کنم جلو تو و مامانم و مامانت و خاهرتو خودت :| اینکه معمولن 90 درصد مواقع مامانم علت سگ شدنمو میفهمه و سریع زنگ میزنه بیای خودت حلش کنی واسم جای تعجب داره !! خوشم اومد ک خاهرتم از من دفاع کرد دیشب ، ولی تا یادم میوفته مثه بچه های 2 ساله موقع حرف زدن چه گریه ای میکردم میخام از خنده و خجالت بمیرم اصن بینی ک بینی نبود شده بود کوش کوب قرمززززز :0 

+قسمت دوم کمدی وقتی بود ک همه از اتاق رفتن بیرون تا مثلن مادوتا آشتی کنیم !!! من نمیدونم بابام اون صدا رو شنید یا نه ! اما اگه یه روزی بفهمم که شنیده خودمو میکشم از خجالت ، از ماچ آبداری که همه صداشو بفهمن بییییییزارم :|

+اما امروز بازم پام به اون کلینیک ژنتیک خراب شده وا شد ! اصن تابلو شو ک میبینم حالم بد میشه ، پاهام شل میشه ، چقدم که مرتیکه بدددددددددد خون گرفت ازم دستم کبود شده :( . من تا 30-40 روز دیگه یقینن از الان زشت تر و لاغر تر خاهم شد :

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۱
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی