- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

130

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

امشب ، 19 آذر 92 ...

تو این سرما یهو هوس کردم واست کادو بگیرم ، یه کادوی گرم ، همون ک دوست داشتم واسه تولدت بگیرم اما چون هوا هنوز گرم بود نتونستم . یه شال گردن ِ نرم ِ گرم ِ بلنددددددد ... اما نه آبی سورمه ای !! هرچی گشتم آبی سورمه ای نبود ، واسه همین از بین اون چیزایی که دیدم اون شال ِ سبزآبی ِ تیــــــره رو برداشتم :× خییییلی خوشم اومد ازش . چقققققد قیافت دوست داشتنی شده بود وقتی با بینی قرمز ِ سرماخورده م کادو رو بهت دادم . اصن من عااااشق همین کادوهای بی مقدمه و بی مناسبتم . خیییییییلی بهت میومد دیووووووونههههههههههههه :*:*:*:*

+مامانمو بگو با چه ذوقی پا ب پای من این خیابونای سردو زیر پا میذاشت واسه خریدن شال گردن:×:×

+حیف از پاساژ مستقیم اومدم پیشت نتونستم یه عکس یادگاری بگیرم از محصول :×:×:×:×

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۸
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی