- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

132

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دیشب رفتیم 2-3 جا تالار دیدیم تا سرانجام اون چیزی که دلم میخاستو جستیم^_^ تالار پذیرایی سیرنگ !! خیییییییلی دوسش دارممممممممممبیشترم به یه دلیل ، اونم اینکه جای رقصش به شدت وسیع و عروس کـُـشه :دی امشبم رفتیم نوبت زدیم واسه اول بهمن :) راستی ، امروزم یه روز دو نفره ی خوب بود که گفتی تاریخشو حتمن ثبت کنم : 92/0924 . اااا راستیییییی یه اتفاق خوب دیگه هم که افتاد مراسم خاستگاری مریـــــمم بودخدا بخاد انگار داره فرجی میشه از دست این "عـ" ایکبیری و افکار مشغول خودمون خلاااااااااص میشییییییم :| حالا فردا شبم خاستگار بعدی میادببینیم کدوما تایید میشن بلخره:D هییییییی خدا دلم میخاد همه دوسیام باشنننننننن تو مراسمم !!

+و اینکه حال مادر بزرگ پیر و مهربونم هر روز داره ب شدت بد و بدتر میشه و من واقعن از این بابت اصابم داغونه ، نه بخاطر به هم خوردن مراسم ، چون اون ب هر صورت تابستون برگزار میشه اما این همه ناراحتی ای که مادر بزرگ میکشه واسم قابل تحمل نیست......

+از دیروز که خیس عرق بودمو از باشگاه پریدم بیرون و تا وقتی خونه رسیدم مستقیم تو باد یخخخخخخخخخخخ بود تمااااااام بند بند بدنم درد میکنه :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۴
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی