- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

137

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

از مهریماه تماس گرفتن ، واسه روز جمعه 11 صبح نوبت زدن واسه صفای صورت و ابروی عررررروس ^_^ . من شدیدن دلم واسه این پاچه بزیهام تنگ میشه:( مخصوصن حالا که یکی دو ماهه گذاشتم پر و پیمون بشن !! ماشینت خرابه ، همش سر کاری ، لباس ندارم ، میخام با تو برم بگیرم ، درس دارم ، سرده ، وقت کمه ، اوضاع کوفتیه این چند روزه . امشبم که خیلی جاها رفتیم واسه لباس اما چیزی که مناسب باشه هیچ جا نبود :( از دیشب که با مامان افتادیم ب جون خونه هنوز خستم و خابم میاد ، امشبم که همگی میاید واسه توافق سر مهریه و من اصصصصصصن حوصله ندارم :0 اه اه آینه ی اتاقمو از اینجا نگاه میکنم حالم بهم میخوره نمیدونم چرا یادم نبود دیشب تمیزش کنم :دی ریش و سیبیل کوتاه ِ مدل احسان خیلییییییی بهت میاداااااا نکنه روز جشن بریزیشون پایین میکشمت !! هی خدا تو این گیرودار خاستگار مریمم میخاد بیاد واسه صحبتای نهایی ، اخ جون یه عقد و عروسی دیگه اوفتادیم ، اونم از نوع خاهر شوهریش !!!!!!! آقای "ج" امشب واسه اولین باره ک تشریف میاره خونمون :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی