- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

138

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

اینم از امشـــــــــــب ، 8 دی ماه 92 ...

یه شب ِ خاص تو زندگی ِ هر دختر و پسری . شبی که خاطره ش تا آخر عمر همراه آدم میمونه . شبی که به صورت رسمی تر از همیشه به عنوان خاستگاری [خجالت] برگزار شد :"> تمام وقت داشتم فکر میکردم من که مثلن فامیلیمو از بچگی همه باهم بزرگ شدیم داشتم از خجالت میمردم خدا به داد اونایی برسه ک غریبن :| قررررررمز شده بودم وقتی چای آوردم ، مردم وقتی گفتن نظر آخرو رو مهریه خود عروس خانوووووم بگه :دی صدام انگار رو ویبره بود لامصب :)) میخاسم بکشمت که اونجوری زُل زده بودی تو چشاماااا !! اما خوبیش این بود که میدونستی من چجور شیرینی ای دوست داشتمو همونا رو گرفتی ترکیدم از ذوق وقتی جعبه باز شد :D کت شلوار امشبتم زیاد بهت نمیاد خوشم نمیاد ازش ، اما کراواتش همون بود که تو اصفهان خودم پیچیده بودم دور گردنت نزدیک بود خفه شیییییییییی :×:×:× دیگه اینکه آقای "ج" و "گلـــــــــــــــــم" واسه اولین بار بود میومدن این خونمون !! و دیگه اینکه کلی تو دلمون خندیدیم وقتی گفتن عروس و داماد برن تو اتاق حرفاشونو بزنن !!!!!!!! :0 آجیتم ک تابلووووو جلو بابام هی میگه آره آره اینا تاحالا باهم حرف نزدن پاشید پاشید ، بابامم دمش گرم به صورت معناداری گف "بععععععععععععععععععععععله پاشن گناه دارن" :دی ، خیییییلی هم راست میگفت اتفاقن انقد حرف داشتیم که ، تا رفتیم تو اتاق پریدیم تو بغل هم دیگه :)))))))

+مهریه هم طوری بریده شد که خوراک ِ غرغرای عمو و عمه و دایی و همه کسایی باشه که مهریه دخترشون از 500 تا کمتر نیس .......110  تا سکه و سفر حج !! همین :) قناعتو از من یاد بگیریداااااااا :D:D:D:D

+من حس میکنم بابام چیزخور شده دمش گرم :)))))))))

+تو هم قاطی داریاااااا !!!!! تنها شرط آقا دوماد ما : همسرش چادر سر نکنه والسلام :|:|:|:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی