- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

142

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

ساعت اصن یادم نیس چند بود ، داشتیم اس ام اسی حرف میزدیم ، تا گفتم تنهام ، یدفه گفتی کار واسم پیش اومده فعلن بای !!!! خیلی حرصم گرفت میخاسم خفت کنم باز :D واسه همین دیگه جواب ندادم ....

5دیقه گذشت . زنگ خونه رو زدن !! کمترین احتمالم حتی سمت توی دیوونه نرفت :| از آیفون هیچی پیدا نبود ، هرچی گفتم کیه هیچکی جواب نداد ، تا وقتی دیدم یهو یه دست پیدا شد که داره با یه شاخه گل  ادا اصول درمیاره ، اون موقه دیگه مطمئن شدم خودتی دیوووووونه ...... انقد ذوق مرگ بودم که نمیدونستم وقتی اومدی بالا کدوم وری باید بپرم بغلت :)))) همه ی خستگی این دو روزم از تنم بیرون رفت خیییییییییییییییییییلی مرسسسسسسسسسسسسی آقای گلمممممممممممم..........

خیلی شب خوبی شد ...

شبی که تمامش با آهنگترکم نکن معیـــــــن، و کلی عشق دو نفره ی گرم سپری شد ، هنوزم دارم بهش گوش میدم حتی  .......

ببخشید یهو وقت رفتنت احساساتی شدم نتونسم جلو اشکامو بگیرم ......

+دوستدارم دیوووووونه!!

+بوس با طعم قهوه .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۱
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی