- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

144

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
امشببببببببببببب ....

بعله برون بهترین خاهرشوور کوچیکه و دخترخاله و خاهر دنیااااااااااس ، آخ جوووون ... هرچند ، واسه شام امشبمون خیلی برنامه چیده بودم و یکم ضدحال خوردم ، اما ارزششو داااااااااااره . ای خدااااا خیلی دوسدارم وقتی "عـ" میشنوه که امشب بعله برون مریم هست پیشش باشم و قیافشو ببینم!! البته نه ، هرچی فکر میکنم غصم میگیره ، بیشتر واسه مریم ، چون وااقعن حال خوبی نداره این روزا :( اما عب نداره مهرش که بشینه ب دلش همه گذشتش یادش بره - احتمالن - !!

دیروزمم دوست داشتم مرسی که با وجود اون همه کاری ک داشتی هم بعد از امتحان اومدی دنبالم هم افتخار دادی ناهارو باهم باشیم و هم افتخار دادی به چرت بعد ناهار :)) راستی یکمم اذیتم کردی که حالا بعدن حسابرسی میشه......!! :| هی دیروز میومدم بگم تابستون بریم کنسرت احسان هی حرف تو حرف میشد یادم میرفت :|

+دایی چرا اخلاق این دوست محترمت انقد سگه؟همه دانشگاه سکته ناقصن از دستش،فقط من ریلکسم در مقابلش :)))

+در حال حاضر انقد حرف و خاطره دارم!!!نمیدونم چرا گشادیم میاد چندوقته:D

+خانوم سیب سقراطی فرمودن کامنتدونیو نبند باشه چش:>

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۵
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی