- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

145

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

دو روزه هرچی نگات میکنم میخام خفت کنم ، شوخی ام اصصصصن نمیکنم دیووونه :( آخه من نمیدونم چه حکم واجبی بود که تو نزدیک جشن برداری ریش و سیبیلتو بزنی :(( ینی بار اولی که اون شکلی دیدمت میخاسم فریااااااااااااااااد بکشماااااااااا !! فقط حیف که مهمون زیاد بود . دو روزه خیلی اذیتم کردی ولی دیشب موقع خاب ، نبودی خروپف کنی ، انقد دلم واسه صدای زمخت خرخرت تنگ شده بود ، فقط چندبار فیلمایی که از خرخرای زشتت گرفتمو دیدم قبل خاب :| چقد همه چی قاطی پاطی شده ، من وقت هیچ کاریو ندارم و فقط ب امتحان فیزیک هوشی ک قراره بدم و زبان عمومی ای ک دادم فک میکنم....... :(

+بایدم وقتی خابمو برات تعریف میکنم دلتو بگیری و غش کنی !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی