- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

148

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

دیشب خیلی شب خوبی بود ، چون بازم مامان یه سوپرایز جدید داشت اونم این بود ک میخاست با سلیقه ی من سر تا پای تیپتو عوض کنه ، بدون اینکه قبلش یه کلمه هم راجب تصمیمش بهمون چیزی گفته باشه برمون داشت برد فروشگاه و یدفه گف وقت کمه انتخاب کنید :)) . تعریف از حود نباشه آآآآآ اما ب سلیقه ی خودم تو انتخاب لباسای اسپرت یا رسمی پسرونه احسنت عرض میکنم :D:D:D اصن با اون لباسا و حتی کفشای سورمه ای ِ جیگولیت خییییییییلی عوض شدی خیییییییلی ماه تر از قبل شدی دیشب . همیشه عاشق این بودم که تیپ آبی سورمه ای بزنی که بلخره پس از 20 سال دیشب ب آرزوم رسیدم ^_^ کی باشه فرداشب خونه ی چیز اینا ببینمت*_*

نمیدونستم موضوع کمردردت انقد وخیمه که امروز مجبور شدی 3 تا آمپول خرجش کنی :( ببخشید ک امروز کنارت نبودم موقع دکتر رفتن و ..... هیچوقت فکر نمیکردم این همه اذیت میشی !! خدا کنه زودتر خوب بشی من اصاب ندارم تقریبن عاقای گلم ! :(:(

+شعر رابطه ی شادمهرو میگوشم . مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهه مثه همیشههههههههههههه . از صبح ک خونه نبودم دل تو دلم نبود که سریعتر بیام خونه و گوشش کنم . تنکس شادمهرررررررررر .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی