- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

150

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

یک هفته با خودم گفتم هوا خرابه ، تو حذف و اضافس ، کلاسا تشکیل نمیشه ، نمیرم . نرفتم و کلاسا دونه به دونه تشکیل شد . امروز با بچه های 91 کلاس داشتم ، هوا برفی بود اما لطیف ، کلاسم ک بعد از ظهر ، گفتم حتمن تشکیل میشه دیگه . پا شدم با کلی ذوق و شوق حاضر شدم رفدم . میبینم کلاس خالیه . رفدم آموزش به قدسی میگم بچه ها کوشن پس؟؟؟؟میگه اااااااااا !! اکبری جان میخای بیای خب یه زنگی ب من بزن روشنت کنم!!کلاس تشکیل نمیشه امروز :| و اینچنین بود که پای پیاده با کتونی های سفید ، تو کلی گـِـل و برف کثیف رهسپار خونه شدم :| .

تو واس چی همش سر زده میای خونه ما هان؟؟؟؟؟؟؟نمیگی من باید وقت داشته باشم اتاق بمب خورده مو جم کنم؟؟؟؟؟؟ولی خب خیلی خوبه همیشه ازین کارا بکن دیوووونه!:دی حالا فردا که میدونم میای ببینم اتاقمو چقد جم میکنم :)) به معنای واقعی دست و پاهام یخ زده اصن نمیتونم هیچ کار کنم ، اصن انگار آب تو شوفاژا یخ زده لامصب :D حتی حس درس خوندن نیست چه برسه به مرتب کردن این مکان ِ سونامی زده...

میدونی چیه؟اصن مغزمم یخ زده!!دارم ترکم نکن رو گوش میکنم و فقط دستام رو کیبرد میخوره و تق تق میکنه!دارم به این فکر میکنم که خز ترینننننننننن کار دنیاااااااااااااااااااااااااااس که آدم کفش پاشنه 15 سانتی بپوشه ، تو محیط دانشگاه :| ما که ترم یک بودیم دقیقن میدونستیم دانشگاه چجور جاییه ، نمیدونم چرا این ترم یکیای امسال با یه جا دیگه اشتباهش میگیرن :| اینا فقط نظارت داییو میخان تا درست بشن :))

آآآآآآآآآآآآآآآ عکس شادمهرو با یه دختره دیدم یادم افتاد دیشب خاب دیدم تو یه مکان ناشناخته بودم شادمهر بیکار به یه درخت تکیه داده بود باحالتی خرذوق رفتم بش گفتم بیا با من عکس بگیر گف نه اصن ب هیچ عنوان اجازه همچین کاریو ندارم ، از من اصرار از اون بیشرفم انکار :| الان میخام خفش کنم :D انقد پیشم خابیدی گفتی اگه ب جا من فلانی یا فلانی یا فلانی پیشت بود چیکار میکردی ، ب محض اینکه خابم میبره با همه عالم هستم بجز تو :)))))))))))

یکی از بچه های دبیرستانو امسال میبینم تو دانشگاه ، هم رشته ی خودم شده ، هنوز با همون ادا اطفار و ظاهر ریزه میزه ، اندکی تغییر نکرده ، فقط اسم زاغارتشو تغییر داده گذاشته شهلا ، ینی پوکیدم وقتی استاد موقع حضور غیاب اسمشو خوند ، ینی بهتر از شهلا اسمی سراغ نداشت؟؟؟؟؟؟:))))

+هیچی دیگه نطقیاتم تموم شد :D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۵
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی