- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

151

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

دیشبببببببببب !! یکی از خرترین شبای زندگیم بود :( که تا صبح زیر گوش من صدای تراکتور تولید میکردیو من میخاسم خفت کنم :( حالا میفهمم ضرب المثلایی مثه مار از پونه بدش میادو ... از هرچی بترسی و اینا کاملن حقیقت داره!! بیچاره رها که دیشب تا ساعت سه بخاطر بیخابی من بیدار موندو عذاب کشید !! عب نداره عوضش بش زنگیدم و گوشی رو گذاشتم نزدیک سر محمد تا کاملن از صدای خرخرای عاقامون مستفیض بشه و خستگیش در بره بلکه یکم درکم کنه :))))) +تا عصری که برمیگردی میخام بخابم فقط :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی