- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

153

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

دیشب بود؟پریشب بود؟نه نه یادم اومد ، چارشنبه شب بود ، که مهدی اینا و دوستاشو خانوماشون خودشون با خودشون قرار گذاشتن شب باهم بیریم بیرونو اصن به ما هم نگفدن میخان کجا ببرنمون !! وقتی وسط راه فهمیدم قراره برن باغ صبا و قراره قلیون و دود و این چرت و پرتا ب راه باشه حالم داشت بهم میخورد :( میخاسم یه نفرو بگیرم خففففففففه کنم دودستی !!! دست خودم نیست از هرچیز دودی (بخصوص بوی گند قلیون) حالم بهم میخوره مخصوصن که ببینم تو هم قراره همچین بویی بدی :0 دل تو دلم نبود اصن ، تو ک ب مریم گفتی باغ صبا قلیون نداره یکم حالم بهتر شد ، اما تو راه وقتی مهدی زنگ زد ب سعید سفارش داد ...... :| حالا اینارو ول کن اصن ، میخاسم بگم خیییییییییلی خوشال شدم وقتی برات مهم نبود ک بهت بگن بچه مثبت و سوسول و غیره !! خیییییییلی حال کردم وقتی تو از اونا جدا شدی اومدی پیش خودم نشستی نوشیدنی خوردی ، خیلی خودمو کنترل کردم ک جلو همه محکم بغلت نکردم :*:*:*:*:*ینی من ک دیگه عمرن با بعضیا برم بیرون ، عه عه :&

+امروز دو بار زنگ خونه مونو زدن هردوبارم هیچکی از آیفون پیدا نبود و هردوبارشم وقتی گفتم کیه انتظار داشتم دوتا انگش ببینمو درو بزنم باز شه !! اما یه بارش اداره گاز بود یه بارش اشتباهی زنگ بالا رو زده بود :|

+ینی پسرای هوش ِ 92 واااااااقعن حال بهم زنو اوسکولن !! دور از جون ِ دوسه تاشون میخام بالا بیارم وقتی نگاشون میکنم،مخصوصن سعید رخشنده - و - رضا نجات بخش :&:&:& *مخصوصن اسمشونو کامل نوشتم ک اگه روزی روزگاری اسم خودشونو سرچ کردن تو نت حتمن با این پست از وبم روبرو بشن کصافطااااا :)))))) *

+عاقای میم.صاااااااااادقییییییییییییییییییی ، مرسی ک کلاس اخلاق حرفه ای رو با من برداشتیییییییییی ، ینی وقتی در کلاس وا شدو بدو بدو اومدی تو از خوشالی میخاسم دیوارو گاز بزنم :))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی