- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

155

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

عاخیییییییییشششششش بعد از سه روز بلخره دیشببببب ، مثل همیشه به طور کاملن ناگهانی و سرزده ، ب گونه ای که من خیلی بدم میاد!! اومدی :| عب نداره حالا ، ولی دیشب خیلی پیشت ضایع شدم چون قبلش پشت تلفن بهت گفتم مهمون داریم ، گفتی کیه؟ و منم در حالی ک دشمن ِ روح و روانت اینجا بود گفتم تو نمیشناسی !! :D خو چیکار کنم خودت حساسی منم مجبورم نگم کی خونمونه!! خلاصه وقتی اومدیو دیدی کی خونمونه حسابی حالت گرفته شد ، اصن قیافت دیدنی بووووووووووددددد =)))))) میخاسی سرزده نیای ب من چه :P انقد اونموقع تو فکر رفع دلتنگی بودم اصن فرصت نشد خیلی بهت بخندم ببخشید:D کلن دیشب خیلی استثنایی بود حالم فقط حیف که یکمچیزبودم :"> شاید یکی از مهیج ترین لحظه ها وقتی بود که خابت برد و من برات یه رژ لب ِ بسی سرخابی کشیدم و با کمی گل ِ سر و مخلفات ازت عکس انداختم و سپس کتک خوردم :> یا مثلن اون موقع که بهت یهخبر ِ خیلی خوبدادم!!کی بشهچیزشه...

+این واژه هایقرمزپر از حرف و منظور هستند که فراموششون نخاهم کرد:):):)

+اینم یه[عکس ِ یادگاری]که خودتم نداری، که البته تو این عکس سیبیلاتو کاملن بافتوشاپتیغ زدم ببینم چ شکلی میشی :دی ...

+مامانم انگار تا حالا تو عمرش منو ندیده ! تا یه عکس ازم میبینه میگه عااااااااااااخ میدونی تو شکل کی ای؟ عاره مامان 200 بار فرمودی ، الهام ِ حمیدی  :|جالبه که همه باهاش موافقن بجز خود ِ مهمَّـم !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۳
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی