- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

163

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

حال و هوام خیییییلی عجیبه امروز . ینی از دیشب این حالو پیدا کردم .. دیروز در کل خیییییلی روز ِ خوب و در عین حال هیجاااااااااااااان انگیزی بود .... از همون موقع که کله ی سحر - ساعت 10 صبح - زنگ زدی ک بگی مشکلت حل شده و گفتم بیا و گفتی نه و منم دوباره خابیدمو تو با یه دسته گل ِ کوووشیک اومدی بالا سرم و با اون قیافه ی هپلی و داغون از تخت کشیدیم بیرون :| ولی خودمونیمااا سلیقت تو انتخاب گل خوبه ، چه دسته گل ، چه شاخه گل ، چه گلی مثه من :D:D :)) .. الان تو گوشیم یه پوشه دارم ک تقریبن عکس همه گلایی ک واسم اوردیو دارم . من عاااااشق ِ این موجودات ِ لطیف و بی آزارو خوشبو اَم :) تا عصر که دوستم میخاست بیاد دیدنم یکی از بهترین روزای پایانی ِ سال و گذروندم ، همینطور عصر... هروقت چندساعتیو با دوستای قدیمی میگذروندم مطمئن میشم ک هیچ دوستی دوست ِ دوره ی دبیرستان نمیشه ... اما شب با برگشتن ِ دوباره ی تو یکم اوضاع ِ احساساتم بهم ریخت با جمله ای ک راجب ِ مریم گفتی . باورم نمیشه اون دختر ، جوری تو ذهن و فکر و تک تک ِ سلولام نفوذ کرده ک انقدددد دارم روحمو عذاب میدم بخاطرش . از زیر ِ فکر کردن بهش در میرم .. با تو میگم و میخندم ، با اشک میخندم ، با گریه میخندم ، انقد غم انگیز که چشمای تو هم سرخ بشه و .... شاید من هی خودمو جای اون میذارم و اینجوری کنترل ِ اشکامو از دست میدم ، شاید دلم میسوزه ، شاید ...

فقط تنها بازه ی زمانی ای که ما با وجود ِ اینکه اون ساعت از شب همه خاب بودن ، از ته ِ دل بلند بلندددد میخندیدم دیشب سر ِ اون ماجرای گم شدن ِ یه شیءِ باارزش بود که دیگه قید ِ آبرومونم زدیمو فقققققققققط قهقهه زدیم بلکه خالی شیم :)) ینی بااااااازم اینجا خدا بهمون کللی رحم کرد که ....

 

+وااااااااااای !!!!! امروز از کاملن اتفاقی یه کسایی رو تو اف بی پیدا کردم ک پشت ِ سیستم از ذوق مررررردم . باس فک کنم بینم ادشون کنم یا نع!! -_-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی