- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

164

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ

میبینی هنوزم تو سال ِ 90 موندم ، مخصوصن تو اون شبی که این شعر ِ لعنتی اومد ، اون شب واسه خودش یه شب ِ استثنایی بود ، تو این سالها یادم نمیاد هیچوقت مثه اون شب که واسه اولین بار این شعر اومد من بغضم ترکیده باشه و اشک ریخته باشم . دقیقن همین موقع ها بود . با تمام ِ وجود محتاج ِ کسی بودم که بتونه درکم کنه ، تا باش حرف بزنم ، تا دلمو خالی کنم ، تا یکم حتی شده الکی دلداریم بده و باهام همدردی کنه . دلم واقعن تا لب ِ لب پر از حرف بود و هیچکس نمیتونست هیچکدوم از حرفامو بفهمه . بجز یه سررسید ِ سیاه که تند تند پر میشد از حرفای 90ی . سال ِ 90ی که هر چی ازش بیشتر گذشت حتی آدمایی که از دور منو میدیدن فهمیدن دیگه اون آدم ِ قبلی نیستم . سالی ک حالا ک از دور بهش نگاه میکنم میتونم اسمشو بذارم سال ِ "بحران ِ روحی روانی ِ شخصی" . سالی که همه ی استرسای این مدتم پیشش هیچ خودنمایی ای نمیکنه . دو ساله این موقع از سال که میشه ، هوای ته ِ اسفند ک بهم میخوره میخام استرس بالا بیارم بپاشم تو صورت خاطره های تلخم . درو دیوارا یه رنگ ِ دیگه میشه ، گوشیم یه شکل دیگه میشه . عطر ِ لاگوست و کلاسور ِ نقاشیم اعصابمو خورد میکنه . دوسال گذشته و من هنوز نمیخام از جلوی فروشگاه ِ عماد رد شم . دو سال گذشته و من هنوزم جرئت نمیکنم تو جمع این شعرو گوش کنم . دوسال گذشته و این شعر اگه بخاد پخش بشه فقط مخصوص ِ تاریکی ِ نصفه شب و تنهاییامه....... .

+خدایا چی شد یهو؟دو سال ِ تمام متهم شدم به چیزی ک نبودم ، کاش بنده هاتم مثه خودت ب آدم دو دیقه فرصت دفاع میدادن ...

+"خیلی دلم ازت پره" سیااااااااه ترین و پست ترین شعر ِ ذهن ِ منه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی