- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

165

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ

آخیییییی تمون شد :D چ سال تحویل متفاوتی رو تجربه کردم درکنار خانواده ی جدید !! و دور از خانواده ی عزیز خودم :( امسال سال تحویل ، ما خانواده ی سه نفره هر کدوم یه طرف ِ کره ی خاکی بودیم . من پیش ِ تو ، بابا پیش ِ مامانش ِ ، مامان تنهایی تو خونه ، خیلی غمگینانه بود :( ... واسه بعضیا چ سال خوبی بوده اینطور ک معلومه . خیلیا 92 باردار شدن تو فامیلمون و من خییییییییلی خوشال میشم وقتی خبر ِ باردار شدن ِ هرکسی رو میشنوم . امسال شنیدم ک 4-5 نفر عاره :) اصن ولش کن ! یادم افتاد بخاطر ِ دید و بازدید ِ عیدم ک شده بعضیا مجبووووورن حضور ِ آزاردهنده ی منو (واسه خودشون) تحمل کنن و منم متقابلن :) . نمیدونم کی پیشنهاد داد ، ولی خیلی خر بود کسی ک گفت واسه فردا پس فردا با 16 عدد ماشین پاشیم بریم کرج :| بابا داشتیم مث آدم زندگی میکردیم دیگه عــــه !! :-& من فکر میکردم هیچکی یادش نیس امسال :( تحت هیچ شرایطی نمیتونم بعضیا رو تحمل کنم :(((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۴
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی