- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

175

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۱ ب.ظ

باز رسیدیم ب واپسین روزهای یک سال دیگه . 93 هم داره ب پایان میرسه ! مثه همه ی این سالها هم روزای خوب داشت هم بد !! وقتی خاطراتمو مرور میکنم میبینم میشه گفت نیمه ی اولش چندان چنگی ب دل نمیزد و برعکس ، نیمه ی دومش پره از خاطره های بیاد موندنی و خوش ! دیشب نشستم تمام پستای اینجا رو خوندم . تمام خاطراتمو مخصوصن خاطراتم با تو رو مرور کردم . برعکس اون چیزایی ک دوستای متاهلم روش اتفاق نظر داشتن و معتقد بودن هرچی بیشتر از دوران عقد میگذره اختلافات و بحث ها بیشتر میشه ، منو تو دقیقن از اولش تا الان داریم ب سمت آرامش بیشتری میریم . خیلی وقته ک سر مسائل کوچیک بحثمون نمیشه . برعکس روزای اول حساسیت کمتری داریم ، مشکلات کوچیک و پیش پا افتاده رو بزرگ نمیکنیم . خیلی وقته ک ما گذشت بیشتری از خودمون نشون میدیم واسه هم . دیگه دوتا آدم لجباز مغرور نیستیم و حالا منافع طرف مقابل برامون پررنگ تر شده . این منو خوشحال میکنه . منی ک همیشه استرس داشتم با گذشت زمان بچه بازیهامونم بیشتر و بیشتر شه ، اختلاف نظرها پررنگ تر شه... ! درسته ک میگن تفاهم عقیده ، اختلاف سلیقه رو تو خودش حل میکنه.... !

+[این عکــس]جمعی از بهترین لحظه هام تو سال 93 ئه ک یا با تو سپری شده یا یه جورایی مربوط بو توئه . خیلی سعی کردم ک فقط و فقط عکسایی رو سلکت کنم ک هنوزم وقتی چشمامو میبندم انگار تو همون موقعیت و تو همون حس و حالم . دوست داشتم همه ی عکسام توش جا بشه ک نشد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی