- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

- روزانه های بانوی شرقی♥ -

تو دلم فقط یه بار مهمونی بود "تو اومدی" ، دَرارو بستم از اونوقت ، دیگه مهمون نمیاد....

185

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

پس از تحقیقاتی ک مدتها در زمینه ی انواع گوشی موبایل داشتم بلخره بعد از یک سال تصمیم اخرو گرفتم . هرچی منتظر شدم دیدم کسی ب روی مبارکش نمیاره ک من ایفون دوست دارم منم از خیرش گذشتم . دیروز رفتمو یه ال جی.جی3 خریدم صرف نظر از ظاهرش ک زیاد دلچسبم نیست مجبور شدم بخاطر کارایی خوبش ک خیلی ب دلم نشست این مدلو انتخاب کنم . باشد ک روزی ایفون 6 پلاس بگیرم . با عرض شرمندگی میخام سومین اینستاگراممو بسازم.ایندفه دیگه قول میدم بخوبی ازش مراقبت کنمو نذارم بسوزه. 

+اسم این جدیده ک ساختم ayda.ptb هست . باشد ک دیگر عوش نشود....

+از دوستای گلم مث الهه و زینب و سپیده درخاست دارم ک اون یکی ها را بلاک نموده و این یکی را دنبال کنن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰
بانوی شرقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی